veckan ut!

Tjenatjenatjenatjenaaaa! Haft en helt okej vecka, allt blir så lätt när man har moppe, kan åka vart man vill :)
Problemet med mig just nu är att jag inte tränar, men får ta tag i det nästa vecka. Fokusen denna vecka har varit på att bli brun, matteprov och lek med moppen ;) Just nu sitter jag och laddar in bilder från USM i linköping, träningen från i tisdags, och några andra bilder från Linus födelsedag. Hade tänkt att få det ur minneskortet så jag kan ta lite mer bilder imorgon, DÅ JAG SJÄLV SKA KÖRA! Fy satan vad jag saknar crossen, även om jag inte åker så bra är det kul. Vi får se hur det går! Sen igår natt så åskade det så in i helvete, vaknade lite lätt av att jag trodde det var moppar som åkte utanför (?!) Men mamma kom in till mig och sa att de åskar, jag lovar att jag var lite halvlullig som hade sovit. Så blev inte så rädd, men ställde mig framför fönstret och innan hade jag frågat mamma om det blixtrade också, hon sa nej. Bara för att jag ställde mig vid fönstret så kom en blixt, och blev lite blind. Kommer säkert bli lite åska idag med, MYSIGT! Är livrädd men både inte ;)
Har varit en skitbra vecka iallafall.. LOOOVEEE TILL ALLT! :D
Har också badat för första gången i år, med Emelia vid tolen ;) Har också lite jobb, ska skicka hojjbilder och sånt, har gått flera veckor sen jag fick mejlen..haha förlåååt!

Dagbok/vardag | |
Upp