Hej :)

Jag måste fixa ett nytt utseende till min blogg, verkligen :)
Efter det ska jag lägga ut alla mina nya crossbilder, det är mälarfräsen imorgon, och idag har jag varit i Boxholm på tv-crossen, Linus min bror kom i 7:a i C-finalen, vilket jag tycker är bra för jag skulle nog hamna i... let's see, ö-finalen :)

Och jag har ingen aning om jag ska upp 7, eller 10 eller något sånt imorgon?..

För isåfall vid 7 ska jag va med pappa hela tiden, mm, lite jobbigt, ensam och förjäkligt, om ni förstår är jag lite ensam, haha :)

Och vid 10 ska jag bara fota tävlingarna?
No idea,.. rensa kameran, kan jag göra inatt.. alltså nu :)
Kameran är i pappas bil också, oups :p

Mamma och Linus är kvar hos kicks så i dont know when they r coming home :ppppppp

Men jag får väll säga godnatt och hoppas på förändringar i bloggen :)

Haha, puss :D
Dagbok/vardag | | 2 kommentarer |
Upp