tisdagen

Förra veckan, silvertejp funkar till allt!!!


Tjenatjenatjenaaa! Dagen har rullat på, lämnat in So, slöjd och en loggbok 2/3 idag. Skönt och bara ha det gjort :)
Sen har jag spenderat kvällen på crossbanan, helt okej. Blir skapligt åksugen vill jag lova :(
Jag ska passa på att köra på Linus, än så länge. Och så blir jag jätteledsen, på torsdag kväll kommer det några som ska kolla på min 85:a, får se om dom ska köpa den.. isåfall så får jag en moppe, något positivt iallafall.
Ska prova pappas 250, se om den är lite roligare.. :) Men om jag hittar ett intresse när jag börjar köra på linus, så kanske det blir en 150 Honda, eller en 125 Kawasaki... helst 4-takt ♥
VI FÅR SE SOM SAGT, kanske inte blir nån cross om jag inte ser "allvarligt" på hojjåkandet.
HÖÖÖREEES!
Ska läsa en berättelse, har prov imorgon på't!
Dagbok/vardag | |
Upp