du måste flytta på dig

"Jag bygger bygger upp, du river river ner, någon låt som fastnat i huvudet på mig ;)"
Iallafall!! Haft en tråkig dag igen, jag menar.. när är skolan rolig? Inte ofta :) Det enda + idag är att jag har fått hem 2 UV-skydd till mina 2 bebisar. Jag lyckades repa ner det stora objektivets förra UV-skydd, så nu köpte jag hem till båda objektiven. Ska också skicka efter ett nytt batteri & ett till minneskort någon dag. Idag har jag iallafall köpt lite "fika" till morgondagens "alléklassiker" med Emelia. Ska bli såååååååååååååå kul. Vi 8:or ska springa/gå runt bysjön, skulle gärna springa om jag inte hade problem med benen, och allt äckligt sällskap med alla andra elever.. (Vadå folkskygg?!) Nej men det ska bli väldigtväldigt tråkigt :) Hade tänkt spendera kvällen med lite svenska och lite andra inlämningar.
Dagbok/vardag | |
Upp