Om jag kunde drömma

Heejjdääär, har varit lite off de senaste dagar pga att jag inte haft någon dator eller tid. I söndags så var det KM i fröshult, jag fotade självklart. Och efter det bar det av till stugan med Emelia & Erika, senare kom även Sebbe & Filip, lite kul hade vi ju iallafall :) Sen i måndags eftermiddag så var jag och fotade teater, Erika spelar ju också där. Så det blev nog helt okej bilder, men förra årets bilder blev mycket bättre. Satt sedan från 8 till 12, med boken i handen på balkongen ;) Är helt besatt i twilight ju, så ska beställa hem 2 böcker till så har jag alla 4!! Och idag har jag fixat lite bilder, tänker vänta med crossbilderna, för allt bara krånglar. Imorgon ska jag också vara fotograf, men då på uppdrag hos pappas jobb! Hehe, får se hur det går!  


Instagram is tha beeaaast!


Dagbok/vardag | |
Upp