With every heartbeat.

Igår morse som sagt tog jag mig en springtur runt berg, första gången på 2-3 månader. Gick rätt okej, dock gick jag några gånger, men hade solen rätt i ögonen så kände att det inte var så värt, ska försöka dra mig ut 8 imorgon med, och kämpa för det :) Senare igår var jag också på bio med Anna, vi såg Snow White and the Huntsman, så jäkla bra film alltså! Idag har det inte hänt mycket alls, jag har suttit (och läst ut!!) Eclipse, (Ljudet av ditt hjärta) Så nu ska jag försöka att se filmen, sedan ska jag börja läsa Breaking Dawn, den sista boken. Redan sagt det innan, men det kommer inte hända mycket i mitt liv efter jag läst ut den, kommer döööö.. vill ha mer! Men ska försöka att kolla på en film och sedan sova, behövs nu för tiden. 
 
Vet inte vem av dem jag älskar mest, Twilight böckerna? Eller Aladdin?
 
Dagbok/vardag | |
Upp