What i've become.

Den 2 januari slutade jag äta godis och allmänt onödiga saker, åt mat som var bra och drack bara vatten. Såg genast resultat, sedan dess har jag gått på gym och kört på joggingturer och sådant för att hålla konditionen uppe. Och jag har lyckats. 10 hela centimeter smalare har jag blivit! Sedan den 2 Januari till April!! Men efter april har jag fått problem med ben och sånt. Benhinneinflammation blandannat, och har haft allmänt ont. Så jag bara slutade, vilket jag inte skulle gjort. Så nu är jag antagligen inte lika smal längre. Jag började också äta dåliga saker, vilket är ett stort problem. Så nu försöker jag verkligen sluta, och försöka röra på mig. Jag ska skaffa skor som är utsedda för mina egna fötter, (för att slippa benproblem) sen är jag back on track! Tänker inte sluta, har börjat träna lite smått nu, men inte mycket. Jag ska inte ge upp iallafall. Så detta var resultatet från Januari till slutet av April! :) Nöjd! Men nu ska jag bli ännu mer nöjd!

Dagbok/vardag | |
Upp