daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn

Och ni tror jag inte är lite trött eller!? Första skoldagen efter lovet och jag håller på och dö, inga bra tecken där nej. Har iallafall stirrat på tv:n i några timmar. Gör mig bara tröttare i stort sett, hehe. Och kan erkänna att denna vecka kommer bli ett helvete. Imorgon drar man ut en tand (är skiträdd för tandläkare) kommer göra såhääääääääääääääääääär ont. Men det är bara att ta det som en soldat.. Jaja, kan ju försöka ta det som en man iallafall! Sen på torsdag så ska jag ta spruta, herre min gud. Också något jag hatar. Hoppas jag blir sjuk av sprutan, blir ofta det.. Jaja, take it like a soldier. Ska käka nu, ses!

Dagbok/vardag | |
#1 - - Caroline:

Vilket samman träffande, ska också dra ut en tand imorgon, är as rädd för sprutan man får innan, BLÄ!



SV; Gu va kul, önskar dej all lycka till :)

Upp