orkar inte rubrik

Jobbigt att kolla på dessa bilder, det var ett halvår sen det var julafton!!? Hur snabbt går tiden? 
Inte för att jag har ett speciellt kul liv som bara rullar på. Men snart är det höst? (Om det inte redan är det) 
 
Har inte mycket alls att blogga om.. men om jag får tillgång till den stora datorn och min hårdisk kommer jag få. Idag har jag varit i Linköping, köpt lite kläder till skolstarten.. 1 vecka kvar, det gillas inte alls. Hatar det så mycket..!! Enligt pappa har jag växt fast i soffan/sängen, vilket jag inte vill se det på. För jag spelar tydligen mycket dator. Men det får han leva med. Ska ut och springa med Emelia sen, usch usch usch usch så dåligt träningen går.. Ska försöka börja igen när skolan går ingång. Blir nog inte så lat då..  
 
Har som sagt inget att skriva men kan inte ens sammanfatta sommarlovet, men jaoooo lev med deeeeeeeeeet. 
| |
Upp