You got it bad

Hänt rätt mycket idag? Iallafall, skolan var helt okej, bara det där matteprovet som jag är helt OSÄKER PÅ!
Sen efter fick jag skjuts på cykeln av Emelia, bara för att jag är lat att cykla till skolan. Haha :D
Sen så helt uppenbart hittade jag mammas bil. Helt utan anledning men satte mig ner i leran och väntade, cold ass!
Hade tänkt att springa berg runt efter jag kommit hem, men istället kom pappa hem & sa att de skulle till crossbanan. Fick efter det en asbra ideeee att jag kunde hänga med ut och springa där, vilket jag gjorde! Sprang från crossbanan till stugan, och det är ca 6-7 kilometer, vanligtvis springer jag 4 kilometer, men det gick hur bra som helst, och så var det asmysigt i stugan, dock kom jag inte in.. haha. Men satt utanför i solen och hörde vattnet så det gav mig en maaaaasssaa sommarkänsla! Fick dock en hjärtattack när jag hörde 2 stora fåglar i sjön.
Men sen sprang jag iallafall upp till crossbanan och glodde lite på dom som körde och frös verkligen IHJÄL!!
iphööönebilder
Dagbok/vardag | |
Upp