So come over here, tell me what i wanna hear.

Hello there, erkänner att denna dag har varit toppen, faktist. Har jobbat i lekstugan med Marie, megatrevligt, haft askul med barnen och kände att dom verkligen såg upp till mig, haha finns det något bättre? :D
Sen har jag gått runt i själva IKEA och lärt mig vart ett & annat är, har världens koll på vart allt är! Inte direkt... Har överlevt på kaffe hela dagen, så jag ska nog bara banka huvudet ner i kudden och sova, kunde nämnligen inte somna igår heller. Erkänner att dagen blev ännu bättre när jag fick med mig lite nytt hem, 1 par jeans och ett par shorts + en bikini, heeeelt underbart! Sen så har Erika frågat mig om jag ville med på en teater, vilket jag faktist vill! Men eftersom jag ska upp 4 på fredag och har moppeuppkörning på morgonen känns det bäst att verkligen sova ut.. for my best.. :p Men jag är nog världens coolaste praktikant på IKEA so no matteeeer! Imorgon ska jag vara med Neda, asbra!! ♥
Dagbok/vardag | |
Upp