Ingen rubrik alls.

Hello there, i fredags hade jag ju den sista dagen på praon, var ju nästan tårögd när jag skulle hem, typ - Öö mamma, du får nog dra mig, för jag tänker inte lämna stället. Kommer  sakna Ikea så in i helvete, kan jag lova.
Igår åkte jag & familjen till gränna, Michaela fyller ju 18 imorgon, så var där och firade henne. Men åkte hem på kvällen. Hamnade i soffan o vaknade av att Andreas skulle ha täcket som jag somnade med.
Idag har jag varit på crossbanan, jättetråkigt. Min kamera vägrade vara arbetsam och vädret som var så fint... blev ungefär grått och tråkigt. Resulterade också väldigt dåliga bilder. Och nu har jag också jättetråkigt, har fixat bilderna idag, 2 timmar till det.. Har fortfarande bilder från Vimmerby kvar, men det får fan vänta. Ska hoppa in i duschen nu och fundera på vad jag ska göra av min kära karriär, och hemsida.
Dagbok/vardag | |
Upp