hyperswag

Tjopptjopp, under dessa tre dagar har jag inte gjort mycket alls, i fredags så körde jag upp på moppen, allt gick bra förutom att jag nästan blev påkörd av en buss, men det spelar ingen roll.. haha! Kommer nog bli klar den 8 maj, om jag inte kuggar på skrivningen. Men igår så var jag iallafall i vimmerby och kollade på cross, och fotade en hel del. Andreas körde också så jag hängde med, men egentligen skulle jag nog tagit mig en rejäl sovmorgon.. Men klarade av den dagen och påbörjade denna morgon med att sova, så jäkla skönt! Eftersom klockan nu är 2 har jag inget att göra, ska nog börja på en berättelse? Vi får se. Ikväll ska jag kolla på Shutter Island, har sett filmen innan, den är bra, konstig men min Leonardo är ju helt okej ;) Imorgon så går man ju upp vid 5 och försöker överleva en till dag i resturangen, hehe. Ska försöka hitta en skräckfilm någon dag och glo på med, var riktigt länge sen..
Dagbok/vardag | |
Upp