BoReD

Tjenaatjena, sitter i personalmatsalen på ikea & väntar på att klockan ska bli 4, Mamma slutar då. Jag slutade vid 2, så har suttit här ett tag, men med 2 koppar kaffe är det inte alls fel. Jag är hur trött som helst i kroppen, ni anar inte hur jobbigt det har varit idag, jag har gått runt på textilavdelningen. Började med att ta upp en massa varor och sätta dem på rätt plats, jag svär på att det var kul, men min nacke och rygg tyckte tyvärr inte samma sak.. Så har hur ont som helst, sen har jag gått runt och plockat och städat. Också kul, men tyvärr en inverkan på mina fötter -.- Ni anar inte hur gött de är och halvsova i en soffa nu! Hehe, men ska gå och ta mig lite mer kaffe, och en macka.. Skulle heller inte ha något emot att gå runt i ikano, men har inga pengar med mig..
Dagbok/vardag | |
#1 - - Johanna:

Vill du ha fler besökare?

Var då gärna med och tävla om att bli veckansblogg

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/15-april-2012-veckansblogg.html#comment

Upp