the last time i freaked out i just kept lookin' down!

i stuttered when u asked what i'm thinkin' bout'.

okey, jag lever på, eller?
har i vilket fall varit på utvecklingsamtal, vad ska man säga? är bara och hålla med och gå vidare.
Jag skiter fullständigt i mina drömmar,dom är helt omöjliga, har verkligen inget och gå på.
Om såvidare nån får in mig med något med M/S Estonia/Titanic och göra eller något mer som jag vägrar säga till någon.
Det är så sjukt ansträngande att bara tänka på just en sak, när det tydligen nu påverkar hela livet, gör verkligen inte något om man bara kunde döda skolan eller något liknande.

Men nu ska jag glömma det och gå och duscha kanske?
Nej jag vet inte.

Jag tänker inte bry mig.. haha!
Kolla bara vad skolan kan göra med en?!?!
oh my crap.

Dagbok/vardag | |
Upp