Freaking Happiness.

lov,lov,lov,lov,lov,lov!♥

Kom nyss hem från spåret, det gick bra, stannade inte lika många gånger som jag gjorde förr ;)
Nu ska jag koncentrera mig på att duscha, sen ta det jäkla lungt.
Annars känns mina ben som spaggethiii.. eller hur stavades det? Spahgetti? Har problem.. alltid haft med det ordet ;)
Skolan har faktist varit ganska okej. 
Känns som jag varit överallt verkligen, gick någon spökvandring med Hanna, Frida och Emelia, kan ju säga att jag var sist.. jag var också den som fick minst panik.. :)
Hur kul som helst var det iallafall...
Sen på slutet hade vi idrott.. jaja.. dom måste tycka jag är världens äckligaste som inte duschar, men jag skulle ju ut och dö senare menar ju.. så jobbigt när alla ger miljoner blickar.. who, jag är en
människa, precis som du.
Borde skaffa mig ett ordentligt självförtroende.. Jobbar på't! :)
"Nutid" leker med en tändare som jag är beroende av just nu.
Lider av ett starkt beroende av "Julafton i förtid" menas med att jag tänder alla jäkla ljus i rummet och bara tänker på julafton..
Dagbok/vardag | |
Upp