elin goes... crazy

Nytt ätit lite.. te&macka ♥
Ligger just nu i sängen efter världens jobbigaste dag.. måste det va..
De senaste dagarna slutar jag iallafall tidigt. 
Awesome
Pratat inför inte ens halva klassen om Estonia, tror verkligen att ALLA bryr sig om vad jag tycker om båtar.. eller?..
Hoppas dom gillade det iallafall, står och skakar.. (nästan) och rösten och orden blir helt.. weoowweoow.. om ni förstår. 
Hade däremot bild.. har massor av jobbiga grejer.. men inspiration och ideer har jag iallafall.
Haha som maktrelation ex. haha..
Gissa?.. Hittade en passande bild när jag skulle åka hem med M/S Victoria.. kärlek på den båten alltså..
Inspiraton till Julafton.. yeah.. det med.. Har däremot lyssnat på Julmusik 24/7 och jag tröttnar aldrig på det..tydligen gör pappa och mamma det... ehhehhe..
Redan gjort en önskelista.. uhuhuh! 
2 månader kvar.. LOVE
Även hört att vinterkräksjukan är typ här. 
M Y S . 
Ska inte gå på toa i skolan.. dom är redan tillräckligt äckliga..
osv.. tar miljoner återgärder fört ;)
Min bild till maktrelation.. inte så fin..  men det betyder ju.. stort och litet. den stora i vilket fall nu båten "Superstar" ÄFER dendär.. lilla pricken som åker ;)
Dagbok/vardag | |
Upp