SOM ETT BARN PÅ JULAFTON!

hihihi!! ska erkänna att jag är skitglad!!
Jag är nog den otroligaste 14-åringen som blir hur glad som helst så fort jag ser en båt/färja!!! 
Satt på googlemaps.. kollade runt lite.. Såg däremot en båt.. rädd död iofs, låg på strandkanten.
NU.. har jag hittat.. eh.. m/s Romantica och m/s Regina baltica...
Romantica är systerfartyg till Victoria som jag åkte med ;)  Jag tror jag hittade Victoria vid Tallinn. Men inte hittat Baltic Queen en.. måste hitta!!!
Hittade även Silja Europa, den båt som var ute och åkte då Estonia sjönk, som även pratade med i Maydayet som Estonia skickade ut.
Tror också att det var dena hamn.. öh jag gick på.. och av.. hehe får kolla mer :D
Jag är nog den konstigaste på hela världen.
Andra fartyg | |
#1 - - Lasse:

http://www.marinetraffic.com/ais/se/default.aspx?centerx=30&centery=25&zoom=2&level1=140

Kolla in den här sidan där kan du hitta hur många båtar som helst i hela världen. Bara att klicka på ett område som du tycker är intressant och sedan på en båt så får du upp fakta och bilder på dom.

/Ha de

Upp