100 sanningar om migsjälv.

1. jag började med mitt båt-intresse när jag var 9-10 år.

2. jag vill veta allt om de båtar som sjunkit.

3. jag gillar den gamla tiden, ”pirattiden och sånt gammalt”

4. jag är kär i Justin Bieber….

5. jag har världens värsta självförtroende.

6. jag jämför mig hela tiden med andra, vilket gör mig ful, fet, dålig på alla vis.

7. jag vill göra en film om Estonia……

8. jag blir skitsur när jag är hungrig.

9. mitt hår skiftar i grönt, /ska färga en gång till, lovar/

10. jag vill ha allt, (ny kamera, mobil, dator och sånt jag aldrig kommer få)

11. jag hatar skolan.

12. jag är blyg

13. jag tycker jag inte kan ta kort, (dom blir fula)

14. jag hatar sånna som bara förstör hela tiden.

15. Jag måste verkligen gå ner i vikt.

16. Jag vill ha snö.

17. jag hatar åska och andra naturkatastrofer, men jag älskar det också, det är sjukt men jag vill ha åska, när det väl åskar wedigt så gillar jag det inte men vill fortfarande ha mer.

18. jag har problem och komma ihåg saker.

19. Jag vill ha en hund.

20. jag vill ha en katt.

21. jag hatar och vara i folkmassor.

22. jag älskar mjukisbyxor.

23. min tv fungerar inte i mitt rum, inte dvd:n heller, jag blir galen.

24. jag är alltid trött efter skoldagar.

25. jag har fått C i alla de 2 NO-prov jag gjort de senaste gångerna, brukar bara få E.

26. Jag har hudproblem, speciellt med mina armar.

27. jag älskar min familj och Aladdin med!

28. jag vill få bort mina finnar.

29. jag hatar när folk inte stänger dörrar efter sig.  
30. jag lyssnar mycket på musik från filmer… som pearl harbor soundtracks och Titanic, Pirates of the caribbean och annat.

31. jag lyssnar på julmusik 1 eller 2 månader innan julafton.

32. jag älskar att sträcka på mig.

33. Jag älskar Beck-filmerna.
34. jag blir lätt varm, (varmblodig)

35. jag vill vara perfekt.

36. jag älskar te.

37. om jag fick önska något önskade jag att jag blev smal, jag blir inte smal hur jag en gör.

38. jag har bara fula kläder.

39. jag är udda, väldigt udda.

40. jag har alltid drömt som liten att vara bästavänn med en känd person, på riktigt.

41. Även hur stort mitt båt-intresse är har jag bara åkt båt 2 gånger över östersjön.

42. jag vill ha MileyCyrus hår.

43. jag är lat så in i heeeveedee..

44. jag älskar låten The Climb.

45. Alla jag gillar/beundrar börjar på J. Josh Hartnett, Jack Sparrow, Johnny Depp, Justin Bieber, James Cameron, Jerry Bruckheimer, Jack Dawson (en del av dom finns inte på riktig)

46. idag har jag garvat röven av mig.  
47. Jag hatar min lillebrors kompisar, de flesta luktar äckligt annars så är dom bara random jobbiga.

48. jag vill ha jul just nu.

49. jag vill ha nya möbler i mitt rum.

50. jag svär jag dödar nästan min mamma om hon rör något i mitt rum, (mordhumör)

51. jag får svårt och andas när jag reser mig upp, inget vet det först nu. Hehe.

52. jag saknar Anna-Lisa (gammelmormor)

53. jag gråter till filmen Pearl Harbor, men inte till Titanic, för jag sett den 300 gånger.

54. jag känner mig alltid mobbad, vilket är jävligt lågt av migsjälv.

55. jag kan inte köra cross, det går i 3km/h.

56. jag drömmer alltid dagdrömmar.

57. jag vill bli skådespelare men är för ful för det och har inget pokerface.

58. jag är alltid förvirrad.

59. jag har finnar på ryggen & ansiktet, som jag dör för.

60. Jag ser verkligen upp till Stellan Skarsgård, han lyckas med allt, jag fattar inte att han var svensk och fick spela med Johnny Depp.

61. jag hatar vänner som ljuger.

62. om jag fick träffa personer som var döda skulle det vara några omkomna från Estonia… vad som hände.

63. Jag cyklade nästan på en katt idag, den var för svart.

64. Jag gillar bandet Aerosmith.

65. Jag lyckas med allt dåligt.

66. jag vill vara Selena Gomez, hon är helt jävla perfekt.

67. Jag är rädd för att ha fel.

68. jag gillar engelska, men hatar verb och sånt.

69. jag gillar och skriva.

70. jag är feg.

71. jag kan inte koncentrera mig om jag är hungrig = alltid.

72. jag är jättetjock, men försöker dölja det.

73. jag vill vara en pirat...

74. jag är trött på mig själv.

75. jag kan inte gå med linne till skolan för jag är fet.

76. jag vill ha en iphone.

77. jag älskar havet och de som har och göra med det.

78. jag har så jäkla mycket respekt för naturen, så mycket den kan göra.

79. jag skadar min lillebror lätt, antigen är han för känslig, eller så äre jag som är för hård.

80. Jag har långa naglar som gör ont…

81. jag är ofta ensam och gillar det så.

82. jag älskar att dagrdrömma, komma bort från värden lite sådär.

83. jag står för vad jag gillar..

84. jag vaknar ofta tidigt, men ligger alltid och drar mig.

85. jag har sett Vasa.

86. jag har en dålig kamera, riktigt jäkla dålig.

87. jag har varit på ”mitt” första Titanic Museum och sett… massor av nya saker. ”KÄRLEK”

88. jag hatar min mage, armar och lår.

89. jag klagar jämt på migsjälv.

90. jag hittar alltid fel på både mig & andra.

91. jag har massor av hemligheter som jag aldrig berättat för någon.

92. jag har många förebilder.

93. JAG SER VERKLIGEN INTE PROBLEMET I ATT GILLA JUSTIN BIEBER OCH FATTAR INTE HUR MYCKET HATERS LÄGGER NER TID PÅ HONOM.

94. Jag vill bryta ett ben, (har jag redan skrivit det?)

95. Jag berättar gärna om båtar, problemet är att jag har så jäkla mycket och berätta.

96. jag stör mig på de personer som har så starkt självförtroende så dom skryter om allt, verkligen så jobbig.

97. jag vill bärga estonia…

98. jag har twitter

99. jag saknar cz.

100. jag har problem, på alla sätt, men haha.. endå.

Babbel | |
Upp