I'm alive, and i'm better than ever!

Hellou!
Idag har jag inte gjort ett enda skit, fotat lite bara, haha inte så fint, men ny profilbild på facebook blev det iallafall!
Sen har jag varit udda uttråkad och sovit i flätor varje natt, så jag gissar på att jag ska permanenta mitt hår, halvlockigt? INTE mycket, inte krulligt arabhår, mer fint hår!
Alla tjuter på att deras är lockigt medans jag vill ha LOCKAR!

Haha, hoppas dehär är roligt och skriva, men jag har ingen inspirationskälla just nu :)
Inget alls..

Körde ju cross, i onsdags, och de gick ganska bra tror jag, linus lärde mig lite hur man tar kurvor, haha, jag vågade att hålla hel gas typ, guuud så skönt det är när man tar kurvorna!
Jag och linus delar hojj just nu så fick några bilder.. inte bäst men helt okeeej :)

Så hejdå! :D

(bild som linus min käre bror tog när han "tränade" mig)


Dagbok/vardag | |
Upp