pissed'off

Inte bara förskyldningen som retar upp mig.
Estonia gör mig riktigt galen!
Jag har precis suttit och kollat igenom några filmer på youtube, om Estonia. 
Inget skit stämmer, vad vill regeringen gömma?
Dom täckte Estonia med cement för miljoner, (som inte ligger kvar idag) och så sätter dom gravfrid på henne. Jag förstår det, men varför sätta GRAVFRID på det man kan ta upp kropparna!? Det är försent att ta upp dom nu, ja? Det är bara ben av dom kvar. Jag förstår att det är äckligt för dykarna. Men om människor som har anhöriga till de som ligger i östersjön nu då? Vill inte de ha en grav att gå till? Det är helt upp till de anhöriga. Jag tror att det är massor som velat det. Men så täcker dom ett lager av cement på skiten?! Hur tänker dom? Vad gömmer dom? Vad är hemligheten? Jag döööör på det, med dagens teknik kan vi göra såhääääääääääääääääääääääär mycket. Som sonar bilder, nya HD bilder på skrovet, vi ser bättre och.. alla problem blir lösa. 
Allt inom Estonia är idag bortglömmmmt! Jag vill ändra på den saken. 
Ja, jag stör mig också på mina intressen, men det är vad jag är. Och jag tänker göra något åt det.
Bara jag får något för det. 
Speciellt när hela rapporten om Estonias undegång är helt fel, dom kollar inte upp något, dom bara.. skriver. Som om dom kunde allt. 17 år senare är allt bortglömt, det som var problemet en gång kommer inte tillbaka. 
Men jag ska tro på det, jag ska förändra allt.
Iwontgiveup.
M/S Estonia | |
#1 - - Anonym:

Låt mig rätta dig med att dem personer som inte hittades efter katastrofen så gjorde Stockholms stat en minnesplats för Estoniakatastrofen på en kyrkogård i Stockholm där alla omkomnas namn står, dit man kan gå och sörja och minnas.

Upp