SOVA!

Vaknade 8 idag, åt frukost, hoppa i min jumpin och sedan bar det av till läsa-landet med min älskade bok ESTONIA ♥

Vart lite trött.. antagligen efter läst 100 sidor typ, så... jag somnade? Hur satan kan jag somna när jag redan har vaknat en gång tidigare?
Så nu är jag trött som en fågel och var precis hos min pluttiga kanin som bara tiggar mat, så jag gick förbi soffan där min kära dator låg.. frågan var.. ska jag? eller ska jag inte?
Ja ni ser ju hur det gick :D

Ska nog antagligen upp igen och läsa, haha.. börjar bli som mamma, läser ut en bok på  4 minuter, (neeeeeej!)
Båtbåtbåtbåtbåt♥

Knäppis, yes i aaaaam!


Men vi höööres!
Eller hur säger man?

Däremot vill jag bara säga.. att jag saknar vintern,.. väldigt mycket!
Jag ska ta vara av denhär vintern som kommer, längar efter dig mr.snö!
(erkänner att jag älskar och skotta, så snälla 100 meter snö!)





Dagbok/vardag | |
Upp