Headachee!

Great! I really mean it!

Sa till Annelie igår på crossen att jag hade fått en blåsa på tungan, hon sa att jag kunde bli förskyld eller vad det var, okej..
Jag har ont i halsen och nu har jag fått ont i huvet.
Ska ju till Tallinn imorgon, kommer bli helt sjukt bra!
Förutoom det med ont i halsen, får leva på tabletter..

Och nu ska jag duscha, sen ska jag sova..
Funderar också på om jag ska ta med min bok och läsa på bussen/båten/påhotellet... en bok som kent härstedt skrivit om estonia, han överlevde, vågar nog inte det, ifall om båten skulle sjunka som Estonia gjorde, grattis elin..
Den får nog vara hemma, Fixar allt imorgon lite fint och snabbt, så får vi se, bloggar när jag kommer på båten! :)
M/S Baltic Queen ♥

Bloggar jag inte på måndagen är jag död.. då har den sjunkit och allt är pågrund av mig.. hahah..

Dagbok/vardag | |
Upp