the sims 2 and a lot of crap

godmorgon, nej godkväll typ.

Vakna 9 idag, somna om till 12, sen har jag bara legat i sängen, spelat angry birds, försökt spela på gitarren, det låter inte så bra om den, vill ha en ny med nylonsträngar, dom gör inte ont.

Var iallafall på grannfest igår, dom har en hund.. Frida, en wachtel valp. (tror det stavas så)
Söt men.. valpar är ju jobbiga.. pigg är hon!
Gick tillbaka lite senare på kvällen så la hon sig o sov nedanför mina fötter, sen när jag gick vaknade hon till och sprang till väg kanten, hon är skitduktigt för hon springer inte ut på gatan :D

Linus och jag gick runt kvarteret med henne, *nosa, stanna, nosa, tvärninta, ooohh vad var dethär, spring före, spring spring, bli rädd för en moppe, sätter sig ner* FRIDA KOOM DÅÅ!
Haha, jättesöt iallafall :)

Tänk om man fick en liten sheltie valp, mysigt, skulle ägna hela mitt liv åt den isåfall, behövs mycket träning.

Ni får en bild på henne.. :)


Dagbok/vardag | | Kommentera |
Upp