what i do to have you near

Midsommar - 2011

Saknar vissa tider, då man hade allt. Då jag var mig själv, jag var en envis liten skit som kunde allt om jag verkligen ville. Och det var så det skulle vara. Men nått förändrades, jag tror mitt självförtroende bara lämnade mig.
På grund av en person.
Dagbok/vardag | |
#1 - - Jasmin - Halmstads största blogg.:

Vill bara säga att du har sjukt bra blogg har följt den ett tag nu och ville bara lämna min första kommentar :)

Skulle betyda hur mycket som helst om du gav min blogg en chans! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

#2 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Jag testar nu intresset för dagens blogg. Var gärna med och bli länkad framför ca 1000 unika besökare!

Första vinnaren publiceras redan ikväll!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html

#3 - - Jasmin - Halmstads största blogg.:

Hejsan vad har du för planer denna fredagen? :)

Lust att göra ett länk byte? :)

Upp