Vart jag mig i värden vänder, står jag här med tomma händer

längtar efter något som kan rädda mig.. tralalala..


Jo, då har man klarat av en bankörning inom moppe-körkorts-delen. Särskrivning? nejdå.
Hamnade i en grupp full av massa trevliga tjejer! Asgrymt! Helt underbart var det iallafall!
Kom hem på pappas vis, åkte till crossbanan och hade en liten upptäcksfärd.. då när man inte åker cross. Letade efter dvärgar i gamla hus men tyvärr utan lycka, hittade iallafall hundmat från 2010. Success?
Hittade en caterpillar, jätteroligt för stog lite på den och kände mig som värsta kungen.
Efter ett litet tag kom jag iallafall hem, tog mig en springtur, som jag verkligen inte borde göra. Måste satan vila mig, tränat hela veckan.. Mina ben har iallafall gått av.. på något vänster! Men ska gå över till mina grannar och fråga om jag får festa lite med dom, deras bas med "Sean Banan" retar upp mig fullständigt. Om det så behövs tänker jag göra det.
Bilden härnere, alltså... MAN KAN INTE BLI CHARMIGARE EN MIG ♥
Dagbok/vardag | |
Upp