tjooohooooo!

NU MÅR JAG!!! ♥
Klarade av skoldagen, öhöh helt okej. Gick hem från skolan iallafall och när jag väl kommit hem så tog jag mig en macka och lite vatten, sen drog jag ut på världens bästa springtur. Dock spöregnade det, vilket är helbra för luften är.. mycket bättre när det regnar. Jag har faktist aldrig orkat runt hela berg, men för en gångs skull orkade jag hela, jag bara sprang på och de funkade skitbra! Megastolt! Men ska inte fylla min blogg med en massa träning.. haha! Ska ut på samma runda imorn om jag inte sticker till gymmet. Vi får se, måste träna lite styrketräning.. ;)
Ska jobba lite i "floorplan" nu, ett program som vi fått.. av skolan. Har med No:n & göra, mer lär jag inte berätta. Sen har vi matteprov om några veckor, vilket suger på riktigt, för jag kan NADA. Yeshyesh! Hade tänkt att skriva världens längsta inlägg nån gång denna vecka.. hihi. 
Får se hur det bli med deeeeet.
Borkhult ♥
Dagbok/vardag | |
#1 - - we will never walk alone-PÅGÅENDE TÄVLING:

Vill du vara med i min tävling där du kan vinna en valfri vara från Uffes Saker & Ting?

http://asahoffman.blogg.se/2012/march/vinn-valfri-vara.html

Upp