muppis

Muppis, puppis, muppis luppis, avafan, vill bara visa hur fina några är i min klass, typ, ser ju lagom sur ut på den tredje bilden.. HAHHAHA.. gulligt.

Cyklade iallafall till skolan, ööhh kom hem tidigt, asbra! Så taggar lite dans ikväll då. Springturen för en vecka sen gick inte så värst bra ju, mitt smalben började göra ont, så nu har jag nått släng av benhinnesinflammation eller så är felet att jag aldrig stretchar. Oh man that sucks. Men jag är glad bara jag får lite träning, som tur är innehåller dans det, och så fort jag anstränger benet, räcker med att jag ska resa mig upp från en stol eller gå ner för en trappa så bara skriker det om skiten. Haha, ledsen, låter som en 50-åring va? ;)
Själv väntar jag 4 dagars pluggande med bara matte, lägger moppeskiten åt sidan och tar det efter matteprovet, men jag lever efter det hoppas jag.
Peace out/Fred ut/Hejdå/Ses.
Gitchi gitchi yaya dada!!
Dagbok/vardag | |
Upp