knas

hejhej, jo jag är såhäääääääääääääääär trött på allt. Hela mitt liv? Men nejnej, här ska vi inte klaga! Jo de ska vi visst. Mitt humör är lite upp&ner denna vecka. Har börjat garva för inget och sur för inget och massa sånt. Men tänkte visa hur foreveralone jag är. Men jag är rätt så duktig på det! Som ni ser.. hahahhaa.. 

Iallafall, hade SO prov idag, gick helt okej.. tror jag. Hade också teori på idrotten, Haha.. jag dog lite innan när Sebbe skulle visa hur man dansade.. haha! Men taggar en lång och tråkig lördag imorgon så får vi se hur ensam jag blir! 

Som ni ser, man kan ju inte vara mer en "ensam/jävlaforeveralone"  


Dagbok/vardag | |
#1 - - Johanna:

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg och få chansen att länkas inför mina 500+ unika besökare!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/11-mars-2012-veckansblogg.html#comment

#2 - - Erika:

you´re not alone :L

Har också haft en tråkig dag :)

Upp