i don't know who you are, but you look like a star!

Tjaa noolajfers! (Undrar seriöst varför ni sitter inne på datorn när man kan träna!?)

Har återigen haft en megapositiv dag idag! Skolan var helt okej den med faktist! Mamma hämta mig från skolan idag, gör alltid mina dagar nu för tiden. Åkte iallafall hem och tog mig en springtur, vädret var ju helt underbart! Klarade varvet runt iallafall och mår bra för det. Efter det tog jag en tripp till Zumban, på nått vänster kämpade jag som en gris, vilket är också rätt underbart! Drack också världens goaste protein drink efter allt, (ska hjälpa musklerna att återhämta sig efter träning) Haha så nu mår jag förjäkla bra!! Har också en grym träningsverk i armarna efter igår.. tss ♥
Har iallafall inte gjort matten som vi hade tills idag. Ska jobba som ett svin med matten i helgen istället.. Då jag inte kör moppe.. hähä! Ska iallafall dö i sängen lite och läsa..
Vill ha sommar och åka till stugan ♥
Dagbok/vardag | |
Upp