candymaaan

Wooopwooop! Det kallas idioti när min kära lillebror kommer och hjälper mig med min matte? Öh, tackdär!
Har iallafall hunnit med och tonat håret, blev lite rött&brunt. Har också varit megadepp, och fick lite rådamp på mig själv och skrev in Psykbarn på mitt knä, med blyertspänna.. och jag kan ju säga att det fortfarande står Psykbarn och jag har gjort allt för att få bort det.. haha! Tatuering, for life! Och så står det "Dö" nån stans också.
Jaja, lite matteproblem skadar ju inte. Läsa igenom ett idrottshäfte också, jo de fixar vi!
Har fööör mycket att tänka på just nu känner jag, från personligt till massa skola, och det käns som jag står vid en klippa ungefär, och är 0,000001 millimeter från att falla. Whatever, i'm a fighter.
Vi höres så får vi se hur mycket plugg det blir imorgon, ska försöka trycka in lite träning någonstans emellan också!
FRED UT!
TRÖTT TJEJ KAN JAG LOVA
Dagbok/vardag | |
Upp