WOOP WOOP!

Hittade mobilpics från Tallinnresan 2011!
Helvete vad jag saknar det!
M/S Galaxy i egen hög person ;)
Baltic Queen ♥
Halva Baltic Queen & antingen är det Silja Symphony eller Silja Serenade (de är systerfartyg= Nästan exakt lika dana)
Ska bara kommentera bilden på min kära dator. Ivrig som jag var så sov jag inte en blund på natten vi åkte till Tallinn, jag satt uppe med en redbull & kollade på grease, efter det så satte jag mig i fönsteret. BEAUTIFUL!!
En anledning till att jag satt vaken var att jag hörte något smälla mot skrovet, ifall nått skulle hända skulle jag rädda min familj ;) Antar att det var något gjort av järn som slog emot, (kan ha varit livbåtarna nått som håller upp dem eller så)
"Sitter i hyttfönstret och leveeer livet"
Var på ett spahotell, istället för att bada så satt jag och hade det gööööttt i en stol, sen hyttnummret vi hade på Baltic Queen.
M/S VICTORIA 1 ♥
Hoooppas på att åka båt snart igen!! Har gett några förslag till mamma, jag lovar. 
Första gången jag åkte båt/stor färja. Jag älskade varje minut, speciellt på natten victoria krängde skapligt haha.. 

Kärlek.
Tallinn 2011 | |
#1 - - Louise:

Va med i dagens blogg! :)

Här: http://lollorydhxd.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-har.html#comment

Upp