Nobody gives a fuck

HEJ. Idag har varit en av mina vidrigaste dagar inom 2012. Skolan är inte direkt det roligaste i livet, men jag tänker endå göra mitt liv till en skithög genom av att sitta här och klaga som en gris. Slutade vid 11, så jag ska inte klaga, men det blev att göra en powerpoint på 2 sekunder, sen kollade vi på film, jag älskar filmer från förr, haha. Någon från 80-talet, tror jag? I like them anyway.
Sen har jag sedan jag kommit hem glott lite på min framtida man, Jack Sparrow. Läst halva boken och haft det skönt. Men hatar kvällar som dessa, man har jättesvårt att somna, när man väl somnar ska man gå upp och det är då man vill sova. Yeah, i wounder why.
Min kära instagram bild kan ju förklara en del av min dag & tänkandet inom det :)
image description

Dagbok/vardag | |
Upp