Vad?

Häääääj, sitter och glor på tv, Mythbusters, så jäkla bra! Dock är det om flygpan, ännu bättre!
Har kommit hem från mitt kära utvecklingsamtal, så jobbigt, men kan ju vara kul och veta hur det går för en i skolan. På vägen hem köpte jag lite hårfärg och 70% choklad. (sånt som inte är så mycket fett i) Det är sjukt gott, gör mig att hata normal mjölkchoklad :)
Annars har jag försökt hjälpa min bror med en liten berättelse, eftersom jag kan skriva så gick det rätt bra, tror jag. Hoppas inte hans lärare märker att jag hjälp honom.. hehe.. Men jag har också hört från utvecklingsamtalet att åttan är jobbig, jo. Något jag hört många gånger innan, men att just 7:an också varit jobbig. Också något jag märkt men det har också varit jobbigt. Men ja. Hoppas på att 9an blir bättre och gör mitt bästa nu..
Kommer sälja min kära hojj för en moppe. Kommer sakna dig 73 ♥
Dagbok/vardag | |
Upp