PLEASE TAKE ME TO HAWAII OR THE CARIBBEAN!

Drömmer att jag står på några av världens största färjor som tar mig till Hawaii eller runt Karibien.
Hawaii borde underbart, vägen går till Honolulu först, där Japanerna attackerade allt möjligt den 7 December 1941,(pearl harbor) så bara älskar man att gå på alla museum, troligen bara jag & pappa som är historie-fanatiker. Men det funkar endå! Antagligen blir det sol & bad. ♥
Karibien vore underbart det med, det blåa havet bara sträcker sig till horisonten och det är hur varmt som helst.
Går i piraternas fotspår runt singapore, Kuba osv. Nej, men som alla andra tänker - Åhh vääärmeee, sooool, bad! ;)
Allt funkar.
Antingen tar vi det när jag blir 18 och åker själv, eller tar med mig nån älskvärld person som behöver det ♥
Oaaasiiiiiisss, EN DAG kommer jag stå på henne ♥
Radiance, går just nu runt Alaska, men 2013 kommer hon gå till Hawaiiiiii :) 



"Tjatar tills jag dööör!"
Andra fartyg | |
Upp