People say i'm ego, hell yeah, i like it that way.

HÅÅÅÅÄÄÄJJ! Dagen har varit lite smått tråkigt som alltid. Hade lite att göra med powerpointen, så gjorde det, läste & hade genomgång i både svenska och NO. Jag bara förstår inte svenskan, med verb. Visst, verb, substantiv och adjektiv det fattar jag. Men hur i hela friden kan det komma in 203846 olika saker som jag aldrig hört förut? Som supratimun och gebrblabla haha, hittade på några ord. Men hur? och jag aldrig har hört det förr? Hur var det nu med gamla långbrottskolan? Dom har inte ens lärt oss det. Alla andra bara svarade rätt medans jag bara.. hehe va?
Sen var det skönt att kolla på film i slutet, måste erkänna att den filmen vi ser älskar jag bara.. bahaaaa, verkligen min humor... Jag tog iallafall mig hem med att gå, skapligt skönt. Tackade faktist nej till skjuts. Hur kan jag? Men värt det var det. Har nu tagit världens längsta dusch och tänker läsa lite mer. Väntar på att pappa ska bli klar med mateeen ;)
@instagram
Dagbok/vardag | |
Upp