OH MYY GOOOOOOD.

Även fast det varit den mest skönaste dagen i veckan har denna dag varit ett helvete.
Cyklade till skolan i spöregn, dock hade jag bror med mig ett tag, satan så tung han är. Sedan blev det ju att fortsätta mot min kära skola med emeliaaaa. Har varit trött, okoncentrerad och sånt som bara gör dagar värre. 
Dock hade jag världens bästa konversation med Hampus & Erika vid maten idag, tror nog det gjorde min dag lite bättre :) Sen kan man ju försöka att cykla hem, men denna gång med mer regn och blåst som försökte dra bort mitt ansikte. Motvind hela jäkla vägen, mina blöta byxor gjorde det verkligen inte bättre! Ett tag ville jag bara ramla omkull och ligga kvar. Dock försöker jag få migsjälv på humör med att kolla på Jackieeee, Dead Mans Chest denna gång, ska plugga till ett "litet" prov. Ursäkta, inte så lite. Vi ska kunna.. minst 1000 saker utantill, och mitt minne är ju såhääääääääääääääääääääääääär dåligt. Får nog skita i zumban idag. JAG ORKAR INTE + att jag måste plugga.
Vi får se, får ett E endå, i allt.
"Fifteen men on the dead man's chest, Yo ho, yoho anbd a bottle of rum"
Dagbok/vardag | |
Upp