Inspiration till inredning?

Tänkte skriva lite om mitt fula rum och mitt lilla intresse för inredning.
Eftersom min kära mor jobbar på Ikea så är mitt rum.. i stort sett fullt av Ikea-Möbler. Det är inget fel på sånt från ikea, i love it. Men mitt rum är bara för fult! Det är litet och bara jobbigt, äckligt och onödigt. I stort sett skulle jag bara vilja kasta ut ALLT, just NU! Ska alltså köpa en ny tv-bänk på fredag, så jag får bort det helvetes barbordet som bara står där. Har också massor av skit i mitt rum, som då ska få plats, någonstans. Jag har redan bestämt att jag ska kasta ut min garderob, den är förjävla envis. No kidding. Den har rasat ihop flera gånger! NOT OK!
Så ska skaffa en stående byrå, men vet fortfarande inte hur jag ska.. hänga kläder om jag behöver det? 
Funderat på att skaffa en vit klädstång, men har ju ingen plats. Vilket gör allt så himla surt.
Min säng ska iallafall bli en soffa och en stoooooor fiiiin nyyy platt-tv på andra sidan rummet. Önskar också en ny dvd, eftersom min vägrar funka. Min kära sterio är också sönder, "TACK MAMMA"
Haha mitt rum har 0% stilrenhet. Jag är kär i stilrena rum! Svart &vitt, och inga plocksaker och sånt. Bara rent!
Mitt ser ut som ett bombnedslag, (även om jag städar) 

Tv-bänken jag ska köpa. HÄÄÄRLIGT! Fast i vit dock.
Plockade lite bilder från Google. "äger inte bilderna"
Hur jag menar "stilrent rum"
Babbel | |
Upp