I got my mind set on you!

Helloo! Bloggar ifrån mitt lilla kök, hjälper mamma med maten, går rätt bra. Jag kan erkänna att jag bara har gjort salladen, satan vad svårt det är? Haha har aldrig i hela mitt liv tänkt på hur jobbigt det är! Men blev helt okej. Jag vägrar att hjälpa till med det andra.. - angelface -
Gjorde en liten strike med ett vinglas förut, det "flög" ner på golvet. Crash, crash bara mer problem.. :)
Har suttit och glott in i datorn idag.. för att jag inte haft någon lust att göra något annat, och mera anledningar. 
Dock mitt lilla finger, nu har svullnaden faktist lagt sig, men den är fortfarande uppsvullen och svart, inte blå.
Men ikväll hade jag tänkt att glo på pojken med/i randig pyjamas. (säkert stavfel but i don't care)
Mitt lilla finger från igår, då blått.. snarare svart nu..
Dagbok/vardag | |
Upp