H A T

Skola imorgon, det svider bara att skriva & säga det.
Har gått på en liiiiten promenad med mamma, svinkallt, tvungen att snön ska komma nu när skolan börjar? 
Går inte cykla då, suger.
Planerar att åka till biblan och låna lite böcker, fakta om andra världskriget.. hihi, då får jag något nytt att läsa, behövs nu.
ANNNNNNARS sover jag jättebra i mitt nya rum, helt kär, väntar på min tv & spegeln bara :)
Letar också efter jättemycket inspiration till allt, att fota, bara "inspirationen till att stå på mina fötter & klara skolan"
Har ett prov på fredag, känns ju så sjukt bra att inte ha lektionen någon gång innan provet, helvete.
Får försöka så gott det går :)
Drömmen nu är ju att ta en resa med antingen Radiance eller Oasis :)
På bilden är Radiance of the Seas & den är tagen från google :)
Dagbok/vardag | |
Upp