fredaglördagsöndag.

Jag är såhääääääääääääääääär inte ledsen att jag inte skrev igår.
Latade mig som en gris och låg framför datorn. Youtube, facebook, skype. Vad mer finns det att glo på? Nä exakt, inte alls mycket. Jag somnade gott och vaknade vid 7 för att gå upp, idag har jag nämligen åkt till stan med emelia & mammi. Mammish skulle åka och jobba, och sluta tidigt. Så hade det rätt bra idag, fick hem lite kläder och annat behövligt. Har gått och blivit helt kär i en video...?





U.S Navy, helt kär är jag. En fråga jag tänkt på hur länge som helst är vad som ska hända med mig när jag slutar nian. Vilken linje jag ska gå på? Ska jag ens gå en linje? Jag är så himla trött på skolan och allt som finns där just nu, så jag vill igentligen och bara dra ett skott genom huvudet på mig. Funderar på att bara börja mitt egna företag, foto. Isånnafall måste jag gå någon linje. Eller så bara kör jag på utan, för när jag blir 18, så vill jag gå med i flottan, antingen sveriges egna, eller så sticker jag till USA. Det man får i sverige är bara små små fartyg, det man får i USA är så mycket mer, stora hangarfartyg, meterlånga jagare osv. Jag anser om jag skulle gå med i USA:s flotta, så skulle det vara frihet för mig, även om man får tunga, jobbiga och förjävliga order hela tiden. Jag skulle älska det. Det som fått mig att vela gå med är att jag älskar havet, jag älskar plan, jag älskar båtar, jag är väldigt intresserad i krig. I love it. Jag vill, och jag ska! Det som inspirerat mig är "Swede". Läser den boken nu, OCH JAG VILL.
Dagbok/vardag | |
Upp