breakeven




Bilden förklarar nog det flesta!

No-provet gick bra, idrotten för den delen med, kollade på film på engelskan och jobbade helt random på svenskan. På idrotten hade vi, öh. Basket var det ja! På något vis mår inte mitt finger bra längre, har svullnat upp som en fet gris och dunkar 24/7! Men det är ju fredag, så får ta det som en man. As i always i do.
Skickar med en riktigt stilig bild och världens bästa cover av Robin! Har hoppat ner i mysbyxerna, så nu hoppar jag ner i soffan och glor på film, om jag inte hittar någon film så ska jag jobba på bloggdesignen.. puuhhh.. (hoppas jag hittar en film, är rätt sugen på pearl harbor.. men det kommer sluta med att jag gråter floder)
Foto - Porträtt/Människor | |
#1 - - Josefine:

Hej Hej :D tittar in och ger lite beröm!



Du driver en fruktansvärt söt blogg :3

Upp