Aircraft

Kulspruta  & fönstret på min B17 ♥
Min B17 Saab bakifrån ♥
B3 Junker, stort jäkla bombplan!
Nazisplan & en stolt chey i sitt plan..
Jas 39 Gripen & den plantyp som sköt ner DC:3an.
DC:3an i, ja form.
Den helt förstörda fören/cockpiten..
Innuutiiii...
Fören/Cockpiten.
Första gången jag ser & rör ett plan, i detta fall massoooor av plan, helt underbart. 
Och andra gången jag ser ett riktigt vrak, HMS Vasa & nu DC:3 an.. känner att jag har ett ganska sjukt intresse. DC:3an var verkligen sjukt att se, det har alltså legat i havet på ungefär 100 meters djup i 50 år.
Så ligger det rakt framför mig, jag hoppas att få en sån syn på Estonia också.
Kommer åka dit mer gånger, det lovar jag!
Plan | |
#1 - - Anonym:

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-81.html

Upp