Shlooppf.

Tjatja, Lite ointressant om dagen jag hade igår; Pimplade & fotade på isen, på kvällen kom Emelia och hennes familj, gött :)

Idag har jag iallafall varit ute och powerwalkat med mammis, för mestadels bara sprungit, men träning är det! Har fortfarande kvar den grymma träningsverken i magen, och låren. Skapligt jobbigt, men tecken på att man gjort något. Har färgat håret, mitt svarthuve skiftar inte längre grönt utan.. rött.. hehe redhead. Ska se på en trevlig film nu, Titanic. Hade som läxa att glo på en film. Så nu jäklar ska jag mysa ner mig i sängen och glo på heeela filmen. Men föööörst ska jag bära upp dvd:n. Om inte den funkar skjuter jag huvet av mig!
Ikväll går Wallander. SOM JAG INTE SKA KOLLA PÅ. Istället drar jag på Tv4 fakta och glor på Costa Concordia!! Hur bra!?!? Blev såhäääääääääääääääääääääääääääär ledsen när jag märkte att det gick en annan film om WW2 just då Costa gick.. Blä.
Hår.
Dagbok/vardag | |
Upp