reality sucks.

Fortfarande helt sur! Men idag har jag städat mitt rum, varit och klippt mig sedan gymmat. Rätt skönt endå. Ska endå försöka att komma ut imorgon, och springa med mamma. Efter det kan det bli så att jag åker ut till landet och fotar lite människor. Antagligen har det något med hembygdgården att göra. (är en halv fotograf där)
Erkänner att jag haft världens träningverk i rumpa och lår sen i torsdags, så det beror på hur min träningsverk kommer vara imorgon.. ;) Troligen dåligt. Är äckligt trött och ska försöka sova.. Har också varit uppe på vinden med mamma och kollat i en gammal koffert. Hittade en hög hatt, en såndär svart ni vet? Är från 1940 talet, (andra världskriget) Min gammelmormor och gammelmorfar levde ju då.. Det är så sjukt. Oftast när man ser bilder från 40-talet ser allt så gammalt ut. Nu när man höll i det så var det.. fint. Inte grått, inte gammalt. Hittade också en puffgrej som "damer" hade händerna i. Den luktade verkligen gammalt! Har ni någonsin gått runt i ett slott? Det luktade så, sjukt men helt underbart. Lukten skrämmer mig.. hehe. Men sitter och letar lite kläder till sommaren, helt grymt. Ska sova som en gris just nu, ses!
image description
I torsdags, letar inspiration till en hemlig grej, höhö! :)
Dagbok/vardag | |
#1 - - Caroline:

SV; hur gick det med moppe kortet? :)

Upp