Photoshop har gjort min dag.



Tjoho, idag stannade jag hemma. På grund av min hals, mitt huvud och benet. Men kommer att gå till skolan imorgon för jag ORKAR inte ha rester i No.. 
Tog 4 minuter ute idag, för jag behövde frisk luft. Dock blev det en bild, som blev iofs ganska ful. Men jag gjorde om den, HAHAHAH söt va? Suttit och garvat i mer än en timme. Men ska upp och försöka sova lite.. sov knappt inatt.. Puss!
Foto - Porträtt/Människor | |
#1 - - Fraj:

Hahaha sjukt läskig bild! Krya på dig! :)

#2 - - Sandra Persson:

Trevlig blogg du har :)

#3 - - william:

rolig bild;3



Och har du ätit någon Semla än:3?

#4 - - Lilla Elin [drömmen om ett barn]:

Hej där kära du!

Tänkte tipsa om att jag har en liten bloppis i min blogg, titta gärna in :)

#5 - - Frida:

Fin blogg ~

Haft en bra dag?

Vad läskigt, det ser ut som man ser trippelt fast man inte gör det :P

Upp