Drop everything now

Godkväller... Har precis sett klart Death Sentence, så grymt bra film, har sett den en gång tidigare men fortfarande bra! Dagen har bara bestått av lathet, skippade gymmet iallafall, men hjälpte till att "moppa" huset, anar ni så kul det är och dansa runt med moppen eller? Speciellt med musik ;) Imorgon drar jag till stan för att glo på The Hunger Games med mammis och min kära bror. Sen får vi se om jag får med mig lite kläder hem. Drar återigen till kära Linköping på fredag, då jag ska kolla på Titanic i 3D med Anna, kan det bli bättre?! No way! Sen får vi se hur det blir. Har ju prao på måndag, men mamma är ledig så börjar på tisdag.. också rätt underbart! :)
Men ni får ha det asbra medans jag har det bäst! :DDD
Jag har väldigt svårt och le, men försökte idag.. slutar ofta med att min näsa blir stor ;)
Dagbok/vardag | |
Upp