bubbelplast

heeej fellaaas!
Dagen har varit helt underbar, faktist! Har tagit påsklov och hade bara 4 lat-lektioner idag, I DONT MIND.
Har också sparkat på en fotboll, ungefär för den andra gången i mitt liv, hade lite kul på rasten.. haha! Det var synd om Erika för hon hade högklackat och kunde inte spela... men hon fick bollen några gånger :D Trodde inte jag skulle gilla fotboll, men oj, de va ju kul! HAHA.. Måste vara den atletiska "elin" som kommit fram bland all träning!! UNDERBART!!
Sen har jag fått hem "elf" sakerna jag beställde för ett tag sedan, haah helt kääär, en massa ögonskugga och foundation också, men visar upp nagellacken, helt kär i den mintgröna färgen, pastell/vår..
Får smeta på lite senare, men nu ska jag sticka till zumban! ;)
Kan också tillägga att det kommer upp en ny design snart!!
Dagbok/vardag | |
#1 - - Erika:

Haha, vänta bara tills jag har mina gympa skor! :D

Då blir det fotboll! :D

Upp