vad händer?

Okej! Här sitter jag i min soffa efter en jäkligt tråkig dag från skolan, okej sen har jag varit ute och "springt" med emelia, haha gött, sen i skolan fick jag reda på från emelia att en båt brinner, vafan?
haha..
Iallafall det jag tycker, är helt cepe!

En färja har sjunkit utanför afrika, för nån vecka sen, sen krashade ju ett flygplan, och nu har en till färja "brunnit" hallå, vad händer? Som sagt, ibland undrar jag om det är mitt fel att jag gillar fartyg osv osv osv.
Att jag vill att det ska hända något, men annars har det hänt väldigt väldigt mycket, som är ILLA.
Det som hände idag var ju en brand på en Norsk färja, 2 dog, för det första så påminner det om Scandinavian Star, som också brann, (fler dog dock)
Men att jag just hörde tala om det för 2 dagar sen när jag läste en bok, alltså.

Jag vet inte vad det är men nu ska jag sluta prata om mitt nördar språk som lyckas försöra mitt liv, muahaha!

godnatt.



Gulliga frida och jag med mina pippiflätor ;)
Andra fartyg | |
Upp