Tallinn 2011 <3



M/S Baltic Queen.


Baltic Queen.

Baltic Queen.

Baltic Queen. (ni anar inte hur stort det var)

Baltic Queen, - Stockholms skärgård.


Baltic Queen, ( ser ut som jag är skitfet, det är tröjan)


Baltic Queen.


Tallinn.




M/S Baltic Princess & M/S Victoria |

Angry Birds... haha!



M/S Victoria

Victoria.

I aktern på Victoria.

Denna fågel tiggade mat på båten, satt utanför staketet.. gulligt värre!

M/S Superstar.

M/S norwegian sun

(båten som jag tjata jättemycket om att den är byggd innan 1994, innan Estonia sjönk, bogvisiret fälldes uppåt, och livbåtarna, var.. inte livbåtar.. som jag säger, gamla båtar utan tak)

M/S Vinking xprs (express)



Hejdå Estland!

M/S Victoria.

M/S Victoria.

M/S Victoria. (2 bilder så ni förstår hur det såg ut)


(glöm bort mig i bilden, ser ut som en trött hösäck, inte så konstigt kanske då..var ju liite trött)
Iallafall B hytt utan fönster... ushhh

Ni har inte fått en uppdatering eller "Bilder" från när jag var i Estland, So.. here u go!

Jag har haft det helt otroligt bra!
Vad kan jag säga?
Jag älskar båtar, jag har fått sett hur det ser ut på två olika båtar.
as najs!

Jag älskade verkligen Baltic Queen!
Och sen vet jag inte om jag ska skriva bara Victoria, eller Victoria 1?
Men just nu fick hon heta bara Victoria för mig :)

När jag skulle åka hem så var jag på Victoria och skapligt vad hon krängde!
(gungade väldigt mycket)
Jag bad verkligen mamma om jag bara fick gå ut och kolla ute se hur det såg ut.. haha! det första jag märker är att det blåser så in i helv*ete! Blåser nästan bort, jag skojar inte!
Det var i vilket fall helkul!
+ att där ni ser bilder på "discot" eller vad man kan säga, baren?
Det var ganska kul när man satt i stolarna, och när den åkte åt sidan så trycktes man antingen upp eller ned, back eller fram i stolen, var en ganska rolig kännsla.
Whip it! NU sjunker vi!
Själv hade jag inte fått någon sömn när jag var på Baltic, så var vaken hela natten och satt i fönstret och kollade ut, mysigt :)
Sen så råkade jag somna när vi skulle hem.. lite.

Måste också skriva att det var ganska coolt när vi var i skärgården påväg hem igen så satt familjen och åt frukost, så såg jag blixtar, eftersom det var längst fram i båten så såg man mer för det är mer lutat.
Haha helkul!

Ska också påminna migsjälv och andra att jag var på 1 museum och en minnesplats för just Estonia.
Lägger upp bilder något senare.

Jag har haft en skitjobbig vecka verkligen, slitit som ett djur.. känns det som!

Men ska säga hejdå!




Tallinn 2011 | |
#1 - - Oskar :

Hej! Vilket trevligt repotage, prova Viking Cinderella, har åkte henne 3 gånger, lika roligt varje gång!

Kolla gärna min blogg tsvline700.blogspot.com

Mvh Oskar

Upp